donderdag 3 januari 2013

Dutch Dare Cards Challenge donderdag

Het is alweer de eerste donderdag in het nieuwe jaar en ik wens jullie allemaal een heel gezond jaar en natuurlijk heel veel knutselplezier toe.
Deze donderdag is het weer mijn week bij Dutch Dare Card Challenges om een kaart te maken.
De sponsor deze week is Kenny K. en je kunt dan ook mooie digi's winnen. Ik heb gekozen voor de "digi socialite". Een prachtig plaatje van een vrouw in charlistonstijl. De kaart moet gemaakt worden volgens een recept:
1x image, 2x fibers, 3x paper, 4x corners, 5x embellies.
Nou dat is aardig gelukt ik heb een vierkante kaart gebruikt, een digi, 3 soorten papier en een lint en een kantrand gemaakt langs het papier en nog 4 steentjes met een klokje is samen 5 embellies.
De jurk heeft een paar randjes met glitter en de ketting is aangetipt met een witter stift, lijkt net een parelketting.Lijkt het jullie wat om diverse digi's te winnen van Kenny K, doe dan lekker mee zou ik zo zeggen!
Bedankt voor het bezoekje en groetjes allemaal maar weer.
Marijke.




9 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een super 2013 Marijke, dat het maar een geweldig jaar mag worden. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook een heel goed en creatief 2013 Marijke! Wat een prachtig kaartje is dit zeg! Heel schattig en zo'n leuk afdrukje.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marijke
    wat een leuke kaart met zo sjieke dame erop!! die digi is echt helemaal superleuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een heel goed en creatief 2013 toegewenst. Wat een leuke kaart met een hele stijlvolle dame erop!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou nog de allerbeste wensen voor 2013 Marijke !!
    Je kaartje vind ik schitterend, wat een leuk afdrukje heb je erbij gebruikt, prachtig hoor !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig en stijlvol kaartje Marijke! Ik vind het ook zo'n leuk afdrukje en de kleuren doen het super bij elkaar.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so sofisticated and gorgeous ♥
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen