woensdag 23 januari 2013

Nog maar een Tilda!!

In deze tijd van het jaar zijn we erg druk met ons bedrijfje en heb ik helaas niet zoveel tijd om te knutselen als ik zou willen, maar ja dat heeft iedereen wel denk ik.
Bij sommigen van jullie zie ik praktisch iedere dag een kaart voorbij komen en daar ben ik stinkend jaloers op hoor, want ik kan dat beslist niet. Eentje per week gaat net. Van de zomer zal het weer wat meer worden, maar dat is nog ver weg!!!
Maar nu weer een Tilda gemaakt. De stempel had ik al gekleurd in de tijd dat het zo vreselijk regende weten jullie het nog??
We zijn nu in de ban van de sneeuw en vorst maar er was een periode dat het niet ophield met die regen!!
Ik heb de paraplu een vrolijk kleurtje gegeven, net als de bloem. Verder heb ik de laarsjes,de plassen en de druppels aangetipt met een coat zodat het net echt water lijkt. Verder een strikje en een tekstje van Nicole en de bloem bewerkt met stickels. Ik vind hem goed zo, en jullie?
Bedankt weer voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


5 opmerkingen:

  1. Jaa die regenperiode weet ik nog heel goed! dan heb ik liever de kou van nu. je kaartje is leuk!! Mooie kleurtjes.
    groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje van een kaart heb je gemaakt Marijke, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Zo stapt Tilda toch vrolijk door de regen! Ik ken dat gevoel van meer willen knutselen dan kunnen. Ach ja, wie weet heb je binnenkort weer veel meer tijd!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen