zondag 12 mei 2013

Kleuren op Kraft papier

Ik had vandaag even zin om te kleuren met de potloden en zag bij de challenge van "Kleuren met Potloden" dat het deze maand de bedoeling was op kraftpapier te kleuren.
Leek me een leuke uitdaging en met een stempel nog gekocht in Zeist ben ik aan de slag gegaan. Een mooi klaproos heb ik ingekleurd en op een rood kraftpapier geplakt. Daarna diverse andere papiertjes eronder, waaronder ook een stukje oud briefpapier, dit is een gedeelte van nog oud Marianne vintage papier geloof ik.
Nog een stansje en een bloemetje en de kaart is klaar.
Ik vind dit leuk om te doen, als je eens geen zin hebt om uitgebreid te kleuren, want dat heeft toch wel mijn voorkeur hoor.
Ik wens jullie allemaal nog en fijne zondag toe en groetjes van
Marijke.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Kleuren met potloden: kleuren op kraft papier




10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stempel Marijke en zo mooi ingekleurd,je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Mooi papier en leuke details
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje geworden, mooi ingekleurd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Marijke, een prachtkaartje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart is het geworden Marijke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marijke,

    Fantastische kaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Marijke en kleuren op kraft geeft een heel mooi effect hé...
    top gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O deze is prachtig Marijke.
    Ik vind de bloem op zich al zo mooi maar op kraft komt die super mooi tot zijn recht.
    Schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marijke van harte gefeliciteerd met het winnen van de kraft challenge en veel plezier met je prijs.
    grt Angela
    DT KmP

    BeantwoordenVerwijderen