zaterdag 24 augustus 2013

Christmas Post

Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart, vind ik zo lekker om te lezen.
Hier nog maar weer een kerstkaartje maar dan met een Magnolia stempel. Het is nog er eentje van vorig jaar, maar ja bij gebrek aan nieuwe moet je toch wat, nietwaar? Ik heb weer gekleurd met de copics en afgewerkt met glitter.
Het papier is van de Action en het Kruitvat en het labeltje heb ik uitgeknipt en nog een stukje papier verwerkt van wat ik over had.
Een kerstster en een kerst post stempeltje die ik weer bewerkt heb met zwarte embossingpoeder.
Aan de binnenkant heb ik nog een boom geplakt en deze bewerkt  met kunstsneeuw.
Nou toch weer een gezellig kaartje en zo kom ik al op zes geloof ik.
Deze kaart heb ik van te voren geprogrammeerd, want ik ben deze week lekker een weekje naar Texel met mijn zus en de honden, heerlijk!!!!
Ook daar zullen we wat kerstkaarten gaan proberen te maken, als we ons vervelen of als het weer niet mee zit, jullie zullen de resultaten wel na deze week zien( of niet haha!!)
Wel bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Deze kaart doet mee met de challenge van Tildastown: Christmas with Tilda
Marijke.



6 opmerkingen:

  1. wat een schatje is dit weer, lief afdrukje en prachtig gewerkt met de kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart Marijke! Hopelijk heb je op Texel heerlijk weer deze week zodat je lekker met je honden uit kan waaien (het is een prachtig eiland heb ik dit jaar uitgevonden). En anders inderdaad lekker verder aan de kerstkaarten!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een schitterend kerstkaartje gemaakt Marijke, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a stunningly sweet Christmas card! Thank you so much for sharing this with us at Tilda's Town! Good luck and I hope to see you back next Friday for a new challenge!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute! Adorable Tilda coloring! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen