zaterdag 28 september 2013

Een bedankkaartje.

Ik heb een bedankkaartje gemaakt voor mijn zus.
Omdat we zo'n heerlijke vakantie op Texel hebben gehad en zij altijd voor mij klaar staat.
Dus ik vind, dat verdiend wel eens een kaartje.
Ik heb een Bestie gekleurd met de copics en wilde lekkere felle kleuren gebruiken dus werd het rood-wit-blauw.
Verschillende papiertjes gebruikt en een sketch van Pinterest. Het blauwe randje uitgestanst met hartjes en die hartjes bewaard voor op de digi. Wat glitter op de taart en een slingertje en een lint onder de bloemen.
Ik vond hem goed geslaagd en gelukkig mijn zus ook.
Zij is er erg blij mee en hij staat te pronken op de kast.
En dat vind ik dan weer erg leuk!!
Ik ben benieuwd naar jullie reactie en bedank jullie weer voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.







6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je voor haar gemaakt Marijke, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zo mooi Marijke klasse hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke,
    Wat een LIEF gebaar om zo'n MOOI kaartje voor je zus te maken. Heel MOOI gemaakt.
    Fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weet zeker dat je zus reuze blij zal zijn met deze mooie vrolijk gekleurde kaart!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen