zondag 15 september 2013

Een kerstkaart maar weer!!

Toch maar weer een kerstkaartje. Dit vind ik zo'n geweldige digi van Mo Manning.
Het is er al eentje van vorig jaar en toen heb ik ook al een paar mee gemaakt, maar hij blijft zo lief!!
Deze keer met rood en bruin, prachtig papier van de Action ( ook van vorig jaar), een mooie gouden embelie in de hoek met daarover kerstbloemen.
De muts heb ik weer bewerkt met sneeuw. Eenvoudig maar zo leuk en lief.
Ben benieuwd of jullie ook al druk aan de kerstkaarten bezig zijn.
Ik moet er nog wel een paar, dus rustig aan iedere keer eentje tussen de andere kaarten door.
Wel bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.




4 opmerkingen:

  1. Zo ontzettend schattig deze digi en wat heb je er een schitterende kerstkaart mee gemaakt, ik vind hem helemaal super Marijke. En eh ik heb bedenk ik me nu pas 1 kerstkaart gemaakt tot nu toe, dat wordt dan nog hard aanpoten voor mij.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze leuke heb je weer mooi verwerkt !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig Marijke,ik moet er ook nog heel wat tegaan.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen