donderdag 24 oktober 2013

Donderdag met Creative Knockouts

Het is alweer donderdag en aan mij om een kaartje te maken voor de challenge van Creative Knockouts.
De sponsor is deze week Bugaboo stamps en het thema is: gebruik je lievelings- lint of touw.
Toen ik deze digi zag met deze tekst was is helemaal verkocht.
Zoals je dat in het Engels zegt: "youer than you, that's truer than true".
 Ik vind dat zo mooi gezegd, je kunt het bijna niet vertalen maar het betekend zoiets als: "jij bent zoals je bent en dat is een waarheid als een koe".( grapje)
Deze kaart ga ik aan mijn mannetje geven.
We zijn in december 30 jaar getrouwd en zoals hij is er geen (dat vind ik dan hè!)
Aan de binnenkant maak ik een mooi gedichtje en dan wil ik zijn gezicht wel eens zien als hij deze tekst leest.
Ik heb ook een lint gebruikt die ik zo mooi vind maar nooit ergens bij kon gebruiken, het is een fluwelen lint, lekker zacht en mooi van kleur. Verder de strik is ook van een lint wat ik erg prettig vind werken, het is een lint aan beide zijden gelijk, dus hoe je hem ook strikt hij blijft altijd goed van kleur.Verder een hartje van de Dutch Doobadoo en ook nog een postzegel uitgestanst. Verder wat glittersteentjes als afwerking.
Nou, ik vind hem leuk en wat vinden jullie ervan??
Ik hoop dat jullie wat inspiratie op doen om ook lekker mee te doen, kun je deze digi ook uitkiezen want als je wint mag je er een paar uitkiezen!!!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes allemaal,
Marijke.


7 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje Marijke, daar zal je mannetje zeker blij mee zijn, prachtige tekst heb je gebruikt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief om zo een leuk kaartje voor je mannetje te maken...heel mooi gedaan Marijke...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauww wat een prachtige bijzondere kaart heb je er van gemaakt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke creaties Marijke en ook leuk dat je volger bent geworden ga ik bij jou ook doen
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen