woensdag 4 december 2013

Prettige Feestdagen!!

En hier dan nog maar een kerstkaartje. Weer een mooi plaatje van Pinterest geplukt en gekleurd met mijn copics. Ik heb deze al eerder gebruikt maar ik vind deze kabouter wel erg leuk. Heb ik ieder jaar wel dat ik een plaatje erg mooi vind en die dan verschillende keren maak op een andere manier. Deze in de originele kerstkleuren rood en groen. Het rode papier aan de onderkant afgescheurd, geeft wel een leuk effect vond ik. Een mooi kerstlintje onder het plaatje en een kerstboom uitgestanst.
Verder veel stipjes met de pearlpen en glitterlijm erop en heb er van die vierkante plakkertjes achter gedaan zodat ie wat op de kaart ligt.In de hoek nog een glitterhoek en de tekst. Verder heb ik achter het geheel ook een glitterpapier gedaan voor een mooi geheel. Ik hou wel van veel glitter met kerstkaarten maar dan wel op een subtiele manier.
Nou dat was het dan weer, ben komende weken erg druk met werk dus de kaarten worden allemaal voor geprogrammeerd.
Over deze kaart ben ik trouwens meer tevreden als over de vorige, wat vinden jullie??
Voor diegene die aan Sinterklaas doen, heel veel plezier en heel veel cadeautjes natuurlijk.
Wel, bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



6 opmerkingen:

  1. Heel mooi is dit kerstkaartje Marijke...heel leuk plaatje en ook zooooo mooi ingekleurd...mooi in bling bling....daar houd ik ook wel van

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje Marijke,
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is ook heel grappig Marijke je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De glitters en de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kerstkaart en het plaatje zo leuk en mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ook leuke kerstkaart Marijke.
    Ook de Magnolia kaart hieronder is heel mooi!!

    Alvast ... Fijne Feestdagen..
    Een Gezond 2014
    Veel Geluk!!

    BeantwoordenVerwijderen