maandag 20 januari 2014

On the Boardwalk!!

Ik moet zeggen dat ik heel veel tijd doorbreng met kijken op Pinterest en daar heel leuke dingen vandaan haal. Zo zijn er Amerika Prima Metal dies uit ( ik weet niet of ze hier ook al zijn hoor) van meisjes die je als aankleed pop kunt gebruiken. Echt leuk.
Zo ook op mijn kaart. Ik heb wat gefreubeld met plaatjes en nu kan ik in Word ze groter en kleiner maken. Jullie moeten maar eens kijken.
Ik heb er een kaart van gemaakt maar op internet zie je heel veel tags met deze plaatjes omdat ze geloof ik wel groot zijn.
Ik heb het achtergrondpapier bewerkt met distress inkt en het popje aangekleed met hetzelfde papier als van de kaart.
Verder heb ik haar gekleurd met de copics, maar je zou haar ook uit kunnen printen op een papier met een print en dan niet meer kleuren. Een stans van een paspop en wat aanvulling van bloemen en centimeter papier. Ik vind die plaatjes wel grappig en je kunt er alle kanten mee op
Jullie allemaal nog bedankt voor de fijne reactie op mijn kleindochter, daar geniet ik van!!
Wel bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.




4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met deze aankleedpop!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi vrolijk kaartje Marijke....wat leuk dat aankleedpoppetje en verder nog meer leuke bijpassende accentjes erop gemaakt....prachtig geheel!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend gemaakt Marijke, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze heb je weer leuk gemaakt Marijke.
    Mooie samenstelling, echt prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen