vrijdag 19 september 2014

En nog maar een paar!!!

Ik ga nog maar even door met de kerstkaarten.
Heb nu de smaak te pakken geloof ik.
Hier heb ik een paar kaarten met dezelfde digi erop maar dan toch weer helemaal anders.
Het is weer een plaatje van Mo Manning en wel elfje Finn. Ik heb hem in drie kleuren voor jullie, in het blauw, lichtgroen en lila. Ze zijn allemaal gekleurd met de copics.
De bontrandjes zijn verschillend, bij de blauwe is de rand bewerkt met gesso, bij de paarse met glitterzand en bij de groene alleen gekleurd met de copics.
De opzet is praktisch hetzelfde, het begint met een kerstpapier erachter, wat stansjes en glitter en strikjes.
De kerstbal bij de groene en lila heb ik bewerkt met pearlpowder en daaroverheen glitterzand. Dat bevalt me goed, ziet er als een echte bal uit. Had nogal wat moeite met het kleuren van de kerstbal, want een kerstbal moet toch wel glimmen niet dan??
Nou ik zou zo zeggen, kijk en oordeel zelf wat je ervan vind, ik vind ze prima, die vrolijke mannetjes schommelend aan de kerstballen.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






op de foto nog geen glitter op de bontrand, heb ik later gedaan.


3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart, een hele mooie stempel..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een serie superleuke kerstkaartjes Marijke, zo mooi die verschillend ingekleurde schattig stempeltje....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen