zondag 21 september 2014

Tim's stocking !!!

We blijven maar in de kerstkaarten want ik ben daar nu eenmaal druk mee bezig.
Hier nog een paar varianten van de digi Tim's Stocking van Mo Manning.
Een blauwe en een groene.
De blauwe heb ik gekleurd met de copics en de randen van het papier bewerkt met gesso.
Verder een sneeuwpop achter de digi en een kerstboom op de voorgrond die ik kerstballen gegeven heb met pearldrops.
De groene ook gekleurd met de copics en traditionele kerstkleuren aangehouden.
Nog een stansje achter de digi van sterretjes  en ook hier de boom versierd maar nu met glitter stikkers.
Het bontje van de sok heb ik bij allebei nog bewerkt met glitterzand.
Ik vind ze leuk, vooral als je ze zo samen ziet zijn het toch heel verschillende kaarten terwijl de opzet het zelfde is.
Ik bedankt jullie weer voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.






3 opmerkingen:

  1. Ook dit zijn weer 2 super mooie kerstkaartjes Marijke.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaarten en ik vind de stempel zo schattig leuk.
    Ga maar lekker door voor Kerst.
    Ik zou d'er best ook weer mee beginnen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke

    Allereerst je kaart. Die is super leuk met je sneeuwpop en mooi gedaan!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen