woensdag 22 oktober 2014

Today you are you!!


Ik heb een kaart gemaakt van een tekst die ik al eerder heb gemaakt maar zo grappig en zo juist is dat ik hem nog een keertje heb gemaakt. De tekst is :
Today you are you,
that's truer than true,
there is no one alive,
who is youer than you!
Iedere keer als ik dit lees dan moet ik er om lachen, want er zijn heel veel mensen die voor deze tekst in aanmerking komen!!
Maar goed, deze kaart was voor de buurman. hij heeft al zijn verjaardag gevierd dus kan ik wel de kaart laten zien.
Het is een vrij groene en glitterkaart geworden.
Achterop zit een groen glitter papier, daarvoor een grijs met groen papier en daarvoor heb ik een klokken stempel met zwarte embossingpoeder bewerkt en hier en daar wat groen ingekleurd.
De kat er voor met zijn tekst en een grote strik en Happy B'Day uitgestanst. In de hoek nog een glittterballon en wat sterren. Dat is het wel zo'n beetje.
Wel,
bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.





6 opmerkingen:


  1. Hoi Marijke,

    Dat is zeker een heel mooie tekst,
    en een heel gaaf kaartje ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Marijke en ook de tekst is SUPER leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Wat heb je dit gaaf gemaakt. Het groene knalt lekker van mijn beeldscherm af, maar door de neutrale kleuren waarmee je het heb t gecombineerd houd je het wel rustig. de tekst is heel mooi. Ieder mens is uniek.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is ie leuk ! helemaal geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, en zo vrolijk!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie leuke kaart.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen