donderdag 19 maart 2015

Donderdag, een kerstkaartje!!

En weer is het donderdag wat vliegt de tijd toch hè?
Maar we doen vandaag weer een kerstkaart samen met 52 Weekst to Christmas natuurlijk.
Deze week een house mouse.
Ik moet zeggen dat ik ze wel erg schattig vind en op pinterest kan je er zoveel vinden dat ik er nog wel een paar zal maken hoor!!
Dit muisje heeft de cadeautjes opgehaald.
Ik heb ze gekleurd met mijn copics maar de strikken om de pakjes zijn allemaal met een glitterstift gekleurd. Geeft een mooi feestelijk effect. Achter de digi een papier met ook allemaal pakjes, vond ik wel passen.
De cirkel achter de digi is een stans met allemaal sterren aan de rand die je om kunt buigen en nog een stans met sterren en een strikje.
De tekst zit geplakt op rood glitterpapier.
Deze kaart doet mee met iedere week een kerstkaartje bij 52 weeks to christmas, doen jullie ook mee??
Bedankt voor jullie bezoekje en






5 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    je muisje heeft het er maar druk mee, om al die pakjes te sjouwen,
    leuke kerstkaart heb je gemaakt en de digi is super,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, zoveel pakjes, dat wil ik wel hoor ! heel erg leuk !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk fleurig kaartje heb je gemaakt Marijke, gezellig dat je er weer bij bent. Groetjes Ingrid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en vooral schattige kerstkaart!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen