woensdag 6 mei 2015

Een spreukenkaart







Er is even iets mis gegaan met het plaatsten van deze kaart, dus ik doe het nog een keertje.
Hij staat nu twee keer op mijn blog maar hij is niet te zien in de leeslijst??

Ik heb deze keer een spreukenkaart gemaakt.
Het is een kaartje om iemand op te beuren en ik vind de spreuken van Loesje geweldig.
Ik heb een hele site gevonden op pinterest met heel veel spreuken.
Ga ik zeker meer gebruiken.
De print van de bloemen is ook van pinterest en heb ik twee maal geprint.
Twee maal gekleurd en op elkaar geplakt.
De bovenste blaadjes zijn wat omgekruld door ze even wat nat te maken.
Geeft wel een leuk effect.
Verder niet veel poespas wat papier erachter en wat gekleurd met inkt en een sponsje.
Ik vind hem leuk en jullie??
Bedankt voor jullie berichtje en groetjes,
Marijke.




5 opmerkingen:

  1. Een super leuk kaartje Marijke....de klaprozen zijn schitterend en daarbij die leuke tekst van Loesje....PRACHTIG geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke,
    las vandaag al meer berichten van kaarten die niet in de leeslijst komen, nu wel hoor en ook bij Bloglovin..
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, super de bloemen en een keileuke tekst,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gevonden joh die spreuken ! Prachtige kaart Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marijke
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen