zondag 9 augustus 2015

Happy Birthday!!


Deze week een paarse kaart.
Dit plaatje heb ik al eerder gebruikt maar vind het een mooi plaatje dus heb ik het nog een keertje uitgeprint maar dan iets kleiner.
Ik was al begonnen in de vakantie met kleuren maar thuis afgemaakt. Toen wist ik het eigenlijk niet meer. Had alles paars gekleurd maar ik heb niet zoveel paarse papiertjes bleek achteraf, dus ben ik begonnen met een papier uit een vintageblokje met allemaal orchideeën, vond ik wel passen. In de hoeken van het papier kun je de bloemen nog een beetje zien.
Toen twee randjes gestanst en een glitter paars papier onder het plaatje geplakt.
De bloemenrand aan de rechterkant en de randjes aan de linkerkant.
Twee knoopjes met lintjes geplakt op de bloemen en verder eigenlijk niets.
Voor mijn doen weinig papier gebruikt maar dat heb ik weer goed gemaakt met de vlinders in de hoekjes toch! De letters heb ik nog overtrokken met een glitterpen, deze glimmen mooi maar is niet zo goed te zien, jammer!
Ik vind hem wel grappig, dus weer een kaart voor mijn reserve bak.

Deze kaart doet mee met de challenge van : Ribbon Girl Blog met Alles mag!!

Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marijke. Leuke afbeelding en kleur. Ondanks het gebrek aan paars papier heb alles mooi gecombineerd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze afbeelding is werkelijk een plaatje. Verder heeft het niet veel opsmuk meer nodig.
    het orchideeën papier komt heel mooi uit met je afdrukje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen