donderdag 24 september 2015

52 weeks to christmas



Vandaag alweer de laatste donderdag van de maand en dus weer een opdracht bij 52 weeks to christmas.
Ik mocht deze keer kiezen en ik zeg: gebruik een rendier op je kaart! Vind ik wel echt bij de kerst passen!
Zelf heb ik een vrij grote kaart gemaakt met blauw stippel papier aan de onderkant.
Hier heb ik de randen met goud bewerkt en de bovenkant van de kaart een goud papier door de embossing gehaald en zit nu vol met sterren.
Verder een tekst over het midden ook uitgestanst en een rendier en wat bomen en houten sterretjes.
Vrij eenvoudig voor mijn doen maar toch wel weer een mooie kaart. Op de foto zie je het niet zo glanzen als in het echt en dat is wel jammer!
Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken. Kom zeker even kijken, dus succes allemaal.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


8 opmerkingen:

  1. Ook jouw kerstkaartje is geweldig Marike, heel leuke Rudolph erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kerstkaartje Marijke.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge heb je bedacht,
    je hebt een supermooie kaart mét rendier gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuke en mooie kaart en ook de kleuren vind ik super om naar te kijken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met rendier. Vind het een hele mooie kleur blauw.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje zo in het blauw leuk, en rendieren zijn altijd leuk om op je kaart te verwerken.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen