dinsdag 1 september 2015

Een verjaardagskaartje.






Deze een verjaardagskaartje voor een man.
Het is een strakke kaart met niet veel poespas vind ik!
De maat van de kaart is iets groter dan normaal en het is een rechthoekige kaart. Alleen maar stansjes gebruikt. een basis crème kaart met daarop een bruine kaart en daar weer boven op een dubbelzijdig papier met bubbels aan de ene kant en bruin aan de andere kant.
De hoek heb ik omgeslagen en hier twee knoopjes op vastgezet. Een tekst "Hello" en boven aan de kaart wat repen uitgeknipt in de vorm van het papier en deze iets van elkaar opgeplakt. Verder nog een tekst en wat eyelets hier en daar. Gewoon een strakke kaart.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het is geheel iets anders dan wat ik normaal doe maar ik ben af en toe aan het zoeken naar nieuwe technieken en uitdagingen.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.








7 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en hele mooie kleurencombinatie gebruikt.
    Leuk scrappapier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke mannenkaart Marijke,
    ik vind de zig zag repen heel mooi en ook de teksten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ik vind het een hele mooie kaart geworden hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke
    Dit is een heel gaaf kaartje, erg leuk detail is de omgevouwen hoek met knoopjes.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt Marijke. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen