donderdag 12 november 2015

52 weekst to christmas


Het is weer donderdag dus maar weer een kerstkaart. Ik schiet al goed op hoor mijn bak zit al aardig vol, ga eens kijken hoeveel ik er nog bij moet maken!!
Deze week heb ik een groene kaart met een rendier. Deze heb gestempeld en gekleurd met mijn copics en op een groen embossing papier geplakt. Daaronder een groen stippel en daar weer onder een groen glitter papier. Veel laagjes dus op elkaar, dat vind ik het leukste. Een lint en een paar boompjes verhoogd opgeplakt.  Bovenin nog de kerstman met zijn slee, ik denk dat ie Rudolf is vergeten!!
Een lekkere frisse kaart al zeg ik het zelf.
Ben benieuwd wat jullie er deze week weer van gemaakt hebben, kom zeker even kijken,
voor nu in ieder geval bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





10 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Hele leuke details op je kaartje Marijke.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie leuke kerstkaart.
    Gaaf gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ohh ik vind het een hele mooie kerst kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaart Marijke,
    wat een leuk digi, de papiertjes en de bijpassende strik zijn super!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kerstkaartje.
    De verschillende groene papiertjes doen het heel goed. En het afdrukje is zó grappig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappige kerstkaart heb je gemaakt Marijke. Die rendierslee volgt zo perfect op je gestempelde rendieer. Mooi ingekleurd. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen