donderdag 3 december 2015

52 weeks to christmas



Weer een kerstkaartje af dus kan ik jullie weer een kaartje laten zien.
Deze keer een rode kaart met een plaatje van Studiolight.
Een mooie knuffelbeer en cadeautjes.
Een gezellig plaatje om vanuit te gaan werken.
Dus een mooie rode achtergrond gestanst en een breed wit lint.
Een stansje van peperkoek poppen en een kerstboom. Hier heb ik wat pareltjes op geplakt en wat glitter in gedaan. Net echt toch?
Het cadeautje op de voorgrond is verhoogd opgeplakt dus steekt iets naar voren.
Verder  nog een labeltje met een tekst.
De randen heb ik weer bewerkt met parelmoer pasta. Geeft wel een leuk effect vind ik.
Ik ben weer helemaal tevreden en ik hoop dat jullie dat ook zijn met je gemaakte kaart voor deze week. Veel succes en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.




9 opmerkingen:

  1. Leuk plaatje, mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Marijke , mooi rood .
    Dank voor het meedoen weer xxx
    Groet Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een kerstkaart Marijke - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met een gezellig plaatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Marijke. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Marijke en die stans met peperkoekmannetjes is leuk...die heb ik nog nooit gezien..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief plaatje en een mooi kaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Marijke! En dat kadootje joh wat schattig. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi
    superleuk tof kaartje
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen