zondag 22 mei 2016

Make a wish!!



Ik heb nog een stempelkaartje voor jullie. Deze keer een vlinderkaart. Deze stempel heb ik met embossing poeder bewerkt en het papier  heb ik bewerkt met inkt.
Het vlinderpapier eronder heb ik ook een kleurtje gegeven met diverse kleuren inkt.
Verder heb ik een vlindertje uitgeknipt en nog boven op geplakt.
Nog een rood papier als decoratierand en daarna het papier verhoogd opgeplakt.
De binnenkant van de kaart heb ik ook met vlinders bewerkt. Aan de ene kant het mooie papier
(er zitten vlinders op die glimmen) en aan de linkerkant nogmaals de mooie stempel.
Ik vind het een mooie kaart geworden en leuk om te doen en ook nog snel klaar.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik bedankt jullie voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.





De binnenkant.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    mooie stempelkaart heb je gemaakt, ik hoop dat jullie mooi weer hebben, daar in Frankrijk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze vlinderkaart Marijke...leuk gestempeld..
    en geniet van jullie vakantie!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen