donderdag 26 januari 2017

Week 4 van 52WTC



Week 4 alweer bij 52 WTC.
De laatste donderdag van de maand dus alweer de eerste uitdaging van dit jaar!
Ik mocht de spits afbijten en een keuze maken wat het gaat worden.
Het wordt een sketch deze keer.
Hebben we vorig jaar eigenlijk helemaal niet gedaan, dus dat leek me wel leuk!
Ik heb mijn kaartje in rood wit blauw gehouden met de lieve "house" muisjes.
Lekker gekleurd met de copics en de rand van de muts nog aangetipt met een beetje sneeuw.
Een rode strik  en op het papier eronder de tekst van de kerst.
Ik hoop dat jullie hem zo leuk vinden dat jullie gezellig mee willen doen!!
Veel succes allemaal en ik kom zeker even kijken hoor!.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.




Ook aan de binnenkant nog een kerstwens

17 opmerkingen:

  1. Ik was gekomen voor je KKT kaart maar hier ook even halt gehouden. Wat een super leuke kaart met die mega schattige House Mousjes. Wat zijn ze geweldig hé ?! Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke, ik hou wel van sketches. Fijn dat je die hebt gekozen. Je hebt er een prachtig kaartje meegemaakt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En een schitterend kaartje heb je met de sketch gemaakt Marijke...Ik vond het ook heel leuk om er een kaartje mee te maken....

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig!
    Die muizen zijn zo leuk.
    Lekker vrolijk van kleur.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch Marijke .....ik doe zeker mee hoor.....ben er al aan begonnen!
    Jouw voorbeeldkaartje is ook erg leuk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marijke,
    ik ben niet zo van de sketches maar deze vind ik wel erg leuk!
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de House Mousjes..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart met deze muisjes! Leuke sketch heb je uitgezocht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke sketch, en jouw kaartje is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch en mooie uitwerking van jouw hand! Grappige muisjes en die bontrandjes maken het helemaal af.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt superleuk ! En wat een schattige muisjes zeg ! Het is een heel erg leuke challenge ! Ik ga er zeker mee aan de slag dit weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is super leuk! Tof met die muisjes! Leuke schets heb je gekozen. Misschien vind ik tijd om mee te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is heel leuk Marijke met die schattige muisjes. Je hebt een hele leuke sketch gekozen. Ik had nog nooit met een sketch gewerkt, mar het is voor herhaling vatbaar.

    Groetjes,
    Yvonne DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je koos een toffe schets en je uitwerking ervan is reuzeleuk!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk de muisjes met kerstmutsjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahaha... Ik vind die housemouse altijd zoooo grappig! Schitterend kerstkaartje Marijke. Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een gaaf kaartje geworden Marijke! Leuke sketch en super schattige muisjes, knap gedaan.

    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve kaart zeg!
    Leuke challenge heb je bedacht, denk niet dat ik aan deze mee ga doen,vind sketchkaarten best moeilijk....maar wie weet ;)
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen