donderdag 9 maart 2017

Week 10 van 52WTC


Week 10 van de kerstkaartjes bij 52WTC.
Deze week heb ik een rood/witte kaart gemaakt met een beetje Scandinavische look.
Ik had nog wat van deze papiertjes liggen en deze gecombineerd met het plaatje.
Onder het plaatje nog een rood stukje papier gedaan.
De mooie sneeuwsterren zijn uit China en die vind ik zelf erg mooi.Ze doen het heel goed en ik ben er super blij mee!!
Verder nog een rood geblokt lint met een knoop en label eraan.
In de hoek nog wat glittersteentjes.Ik vind hem leuk, ben toch wel gek op rood met de kerst.
Ik heb een paar vellen met rode plaatjes bij Syta gekocht dus er gaan zeker nog meer rode kaarten komen.
Jullie allemaal weer veel succes met de kerstkaartjes deze week en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.







17 opmerkingen:

  1. Rood is en blijft mooi voor kerstkaarten. Toffe sneeuwsterren, heb er ook.besteld, waarschijnlijk dezelfde.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Marijke,zo'n leuk plaatje heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kerstkaart Marijke in een
    fris rood kleurtje ,mooie sterren uit China !!
    De pantoffels vind ik zo gezellig erop staan wauw.
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie frisse kerstkaart Marijke. Leuk plaatje en je afwerking is ook heel gaaf gedaan, alles klopt gewoon.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart geworden in dat rood-wit. Plaatje is zo lief. En die sterren zijn zo mooi. Succes met je kaart. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel erg leuk Marijke....en inderdaad rood met kerst is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart in rood-wit! Heel leuk zijn ook de kerststerren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Marijke !
    Die Scandinavische twist is heel leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat plaatje met de sloffen maakt je kaartje extra warm, Marijke....tof gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker fleurig en mooi kerstkaartje .
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Marijke! Vind het plaatje ook super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om al die mooie stansen uit China voorbij te zien komen, deze ijssterren zijn ook super..
    Hele mooie kaart Marijke, rood is toch wel echt een kerstkleur,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke rode kerstkaart, die kleur doet het altijd goed met kerst..

    fijne avond liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk allemaal bij elkaar gezocht. Ik hou er wel van "kerstrood"
    Mooie lieve kaart!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart!
    Super leuke schoentjes erop.
    Ik ga zo even googelen wie Syta is, en ik las bij de andere dames Gerda, ergens mis ik iets, deze dames ken ik niet.
    Zijn wel hele leuke plaatjes!
    Ben benieuwd naar je andere kaartjes die je gaat maken.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super knappe kerstkaart.
    Heel lief die laarsjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ikvind de Scandinavische stijl zo gaaf met kerst! Ook het plaatje past perfect erbij. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen