zondag 28 mei 2017

A Magical day!


Wat is het een heerlijk weer hé dit weekeinde!!
Ik doe niet zo veel aan knutselen deze dagen veel te warm op mijn zolderkamertje! Maar ik heb nog een kaartje die ik al had gemaakt!
Dit is ook nog een kaartje met de krijtjes gemaakt.
De achtergrond met krijtjes en een stansje en daar wat stempels nog bij gestempeld. De cirkels heb ook nog aangetipt met glittergel.  Moeten net zeepbellen lijken.
Nog een stansje van een elfje met haar toverstafje en een bijpassende tekst.
Een simpel kaartje deze keer.
Het blijven ook maar experimentjes, weet ook niet of ik deze kart wel echt ga versturen!!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.





7 opmerkingen:

  1. Bij mij op zolder is het ook veeeeeel te warm. Borduren in de fuin doe ik dan weer graag. Handig dat je nog een leuke kaart had om te laten zien. Fijne dag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een supermooie kaart, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart.
    Leuke achtergrond gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Marijke, leuke achtergrond,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Marijke,en gewoon versturen hoor.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marijke,

    Wat een mooie kaart is dit! Heel sfeervol...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen