zondag 13 augustus 2017

May all your dreams


Deze week nog een kaart met mijn leuke veertjesstempels.
Heb eerst twee witte cardstock op elkaar gedaan en toen diverse kleurtjes gebruikt met de stempels van de veertjes en het papier bewerkt met inkt.
De mooie stans van de dromenvanger uit China en de kleine veertjes van Crealies.
Een mooie tekst die ik verhoogd heb opgeplakt.En verder niets.
Een simpele kaart maar wel een mooie wens kaart toch?
Ik vind dit zulke leuke stempeltjes en toevallig mooi te combineren met de stansjes.
Ook aan de binnenkant nog een veer gestempeld met een tekst.
Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem leuk!
Ik hoor het graag. Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.







7 opmerkingen:

  1. Ik vind dit zo'n leuke techniek. Erg mooi zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met de leuk veertjes Marijke.....ook de binnenkant is erg mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Mrijke. De achtergrond met gestempelde veertjes is heel geslaagd bij de dromenvanger.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Noem het maar simpel. Je hebt zowel de binnen-als de buitenkant prachtig bestempeld en gedecoreerd. Ik vind het een plaatje. Mooie warme kleuren Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi gedaan!

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marijke,
    Heel mooi stempel werk en de dromenvanger en tekst passen er perfect bij,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met de leuk veertjes Marijke.....ook de binnenkant is erg mooi gedaan!
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen