donderdag 28 september 2017

Week 39 bij 52 WTC


Week 39 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Omdat het de laatste donderdag is zit er weer een uitdaging bij en deze keer heeft Rosina een moeilijke opdracht gekozen :"Nativity", dat wil zeggen alles over de geboorte van Jezus Christus.
Ik vond het moelijk. Gelukkig had ik vorig jaar een mooie kaart gekregen met het kindje Jezus en de wijzen uit het oosten.
Ik heb deze kaart gebruikt en op diverse papiertjes geplakt en onder de voorkant en glitterpapier.
Was vrij snel klaar dus ik ben aan de binnenkant verder gegaan.
Daar heb ik een stempel van een dennenboom gestempeld en met zilver embossingpoeder bewerkt. Zo deed ik dat nog een keer, dus twee bomen naast elkaar. Geeft een leuk effect.
Heb ik het idee dat ik nog een beetje zelf gemaakt heb aan deze kaart( haha).
Ik ben benieuwd of jullie deze opdracht ook zo moeilijk vinden?
Ik ga het heerlijk bekijken op mijn vakantiebestemming in Frankrijk.
We zijn al wel weer dik over de helft en langzaamaan op de terugweg maar toch nog een weekje of wat blijven we weg, ligt een beetje aan het weer.
Veel succes allemaal en groetjes,
Marijke.




10 opmerkingen:

  1. je hebt het prachtig opgelost Marijke, ik zou ook niet weten wat ik moest gebruiken heb niets...

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende plaatje. Veel plezier nog op je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan Marijke, ook binnen heel mooi versierd ! Geniet nog van je vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is er niet aan te zien dat je het een moeilijke opdracht vond Marijke, je hebt er een schitterend kaartje van gemaakt en dan ook de binnenkant nog zo mooi opgemaakt...KNAP gedaan!!!
    nog een fijne vakantie hoor...

    lieve groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, wie wat bewaart heeft wat :-)
    Leuk dat je de binnenkant ook zo mooi hebt gemaakt, Marijke.
    Veel plezier nog op vakantie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, eigenlijk vind ik het heel gemakkelijk, maar jij hebt er ook iets moois van gemaakt, leuke binnenkant,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje. Ook de bomen zijn mooi gedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, aan de binnen- en buitenkant. Fijne vakantie!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen